تبلیغات
دنیای برق و کامپیوتر - الگوریتم گوگل پاندا


امروز :

javahermarket



View مرتبه

گوگل پاند نام الگوریتم جدید شرکت گوگل در رتبه‌بندی صفحات است که برای اولین بار در فوریه ۲۰۱۱ آغاز به کار کرد. این الگوریتم نتایج جستجو را تا حدی تغییر داده و به شدت با متن های کپی شده و کم ارزش مبارزه می‌نماید.

در فروردین ماه ۱۳۹۱ تاثیرات این الگوریتم روی زبان پارسی توسط مدیران سایت ها شناسایی شد.


بهینه سازی سایت بر اساس گوگل پاندا ۵ راهکار کلی دارد:

۱. افزایش زمان ماندگاری در سایت

۲. افزایش گردش در سایت

۳. کاهش فرار از سایت

۴. شبکه‌های اجتماعی

۵. برندسازی اینترنتی


در مورد شاخصه های مدنظر پاندا باید به تفصیل سخن گفت. اما در عین حال شاید بتوان نکات کلی و اصلی در این زمینه که باید به نوعی در اداره یک وب سایت از آن ها فاصله گرفت را به طور خلاصه این‌گونه بر شمرد؛ هر چند این لیست را به هیچ وجه نمی توان لیستی کامل دانست:

استفاده بیش از حد از تبلیغات

متاتگ ها و تگ های نامناسب در وب سایت

استفاده بیش از حد از یک تگ یا تگ های نامربوط در یک صفحه

لینک های منقطع (به طور مثال لینک هایی که به خطای 404 منتهی می شوند)

محتوای کیفیت پایین در کل وب سایت

محتوای کیفیت پایین در بخشی از وب سایت

زمان کوتاه حضور هر کاربر بر روی وب سایت

مشکلات فنی وب سایت

استفاده از قالب های آماده



در انتها یک اینفوگراف از مطالب برایتان قرارداده ام: [حجم:454.276 KB ]  دانلود 







category  طبقه بندی: اینترنت،  اخبار تکنولوژی،  نرم افزار، 
tags    برچسب ها: وب مستر، گوگل پاندا، موتورجستجو، رتبه SEO،
link  دنبالک ها: ویکی پدیا،
Date تاریخ بروز رسانی مطلب: پنجشنبه 9 خرداد 1392

ارسال توسط علی دمیرچی